środa, 22 lutego 2017

06. Wymiary.

Cześć! 
Nie miałam czasu by napisać ale pojawiłam się! Wasze blogi przejrzę po napisaniu posta. Dzisiaj przychodzę z wymiarami. 

brzuch w talii: 60 cm
przy żebrach: 66 cm
uda: 45 cm
nad kostkami: 20 cm
nadgarstki: 14 cm
WAGA: 42.9! 

Ponieważ była chwila, gdy ważyłam jakieś 44 kg, to jestem dumna bo schudłam kilogram, może idzie mi wolno ale zawsze coś prawda? Mam nadzieję że u Was też jakaś pozytywna zmiana, a jak nie to wszystko się da nadrobić <33 Trzymajcie się chudo, moje motylki! }I{

>Yuzuki<

11 komentarzy:

  1. Twoje wymiary to jednym słowem bajka! Są świetne! Nie ważne czy wolno, czy szybko. Ważne, że się nie zatrzymujesz ^^ Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zrzuciłam dwa. Niestety jestem chora i średnio mam możliwość napisania posta.
    ~UL

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ale jesteś drobinką:* Trzymaj się cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow, wow!! Waga marzenie, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna waga. Ale i tak zachwycił mnie najbardziej kursor... To jest cudowne xD.
    Trzymaj się Słońce, powodzenia w diecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW. Ale z Ciebie chudzinka :D Zazdro ;* Mam takie pytanie:
    Należysz do motylków? Twoje wymiary i tło tytułu bloga mi nasunęło taką myśl (:
    http://motylek-proana-polish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam się na wymiarach, ale ważysz naprawdę mało. I jeśli chcesz schudnąć te 3kg, to naprawdę nie musisz się tak katować, zsyłać na siebie chorobę:(. Nie piszę tego, by potępiać, hejtować czy coś. Piszę to, bo się martwię. Wystarczyłyby 2/3 tygodnie zdrowej diety 1500kcal, ćwiczenia i tyle. Nic więcej. Jest 40kg. Proszę, zastanów się.
    Pozdrawiam i trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń