piątek, 17 lutego 2017

03- UbitiLeptir czyli co to za gówno?

NoHej.
Jestem Lucija (Chorwackie korzenie) ale Ci wszyscy bardzo cudowni Polacy i tak je zpolścili na Łucja. Nie lubię jak ktoś tak się do mnie zwraca, to w końcu nie moje imię ;-;

Wiek: nie dawno skończyłam trzynaście lat

Wzrost: jestem dość wysoka (ale jak dla mnie to i tak mało) ponieważ mierze 178cm

Waga: aż ciężko napisać, ale wazę 55kg 

Cel: chcę zrzucić całe 10kg i ważyć tę szczęśliwą 45, takie moje marzenie

Zainteresowania: tutaj jest tego bardzo dużo, poprzez koszykówkę, fishki, hulajnogi, wrotki, śpiew czy książki.

Moja ksywka: jak pewnie większość z Was zastanawia się co to za gówno, bo UbitiLeptir nie brzmi jakoś cudownie, ale w moim życiu bardzo dużo przewinęło się języka Chorwackiego. Związku z tym moja ksywka tłumacząc na polski: zabity motyl. Dość dziwne, ale no.

Wygląda: mam blond włosy, tak jak na profilowym (moje zdj) kręcone, długie i w chuj beznadziejne. Jestem jak wiecie dość wysoka (jak dla mnie i tak niska) gruba, beznadziejna i słabo się uczę. Znaczy mam średnią 5.18 ale dla moich rodziców to i tak mało.  Jestem bardzo gruba i brzydka. I tyle. 

Motywacja: moim największym celem jest to by, nie wyglądać jak świnka. By ludzie nie patrzyli się na mnie i moje  fałdy. By na plaży jakoś wyglądać, by nie różnić się tak od ludzi, którzy mnie otaczają. Chciałam też powiedzieć, że robię to tylko i wyłącznie dla Siebie, nikogo innego.
To na tyle!
»UbitiLeptir

14 komentarzy:

  1. Powodzenia, dasz radę 45 byłoby cudne. ❤ I się nie poddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Trzymam za Ciebie mocno kciuki, żeby Ci się udało. Śliczny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo dziękujemy, staramy się by blog wyglądał ładnie. I dziękuję i też trzymam kciuki.
      »UbitiLeptir

      Usuń
  4. Kochana przy tym wzroście i takiej wadze i tak jesteś chudzinką, więc bądź ostrożna! Trzymaj się cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Nad swoją wagą mam na razie panownie. Dziękuję za koma <3

      Usuń
  5. Widzę, że jest coraz więcej młodziutkich motylków. Twój cel zapewne niedługo osiągniesz! Będę tu wpadać! Trzymaj się i powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh i póki jeszcze pamiętam, to może delikatnie rozszerzycie pasek poboczny? Taka moja mała rada, chyba, że taki efekt miał być, to przepraszam :D

      Usuń
    2. Rozszerzony wygląda bardzo nieestetycznie (tak to się piszę). A motyli są tu trzy :))

      Usuń
    3. Chodziło mi bardziej o sam fakt, że jest coraz więcej ogólnie młodych motylków ;)
      Oj to chodziło o nieestetyczność, w takim razie przepraszam! :*

      Usuń
  6. Jejku, i tak masz bliżej do celu niż ja :) Trzymam kciuki, kochana :*

    OdpowiedzUsuń