sobota, 18 lutego 2017

05. 17 i 18 lutego.

No cześć. 

17 lutego
Wszystko było wręcz zajebiście, ale jest wieczór i jedyne co chce powiedzieć - zaraz się zrzygam od jedzenia. ^raczej czytelnicy akurat teraz nie jedzą i nie obrzydzam im tego^. Nie jestem z siebie dumna, ale mam nadzieję, że jutro będzie o wiele lepiej niż dzisiaj eh. 
Ogólnie mam słaby humor, bo Shinkō się wyprowadza za jakiś czas i chociaż już to znam to mi przykro, bo osoby które się wyprowadzały nie były moimi przyjaciółkami. A Shinkō jest więc dla mnie to okropne. Słucham jakiś rapów "zżyciawziętych" i myślę, że mi to pomoże. Fajnie mieć kogoś kto stanie obok i Ci pomoże w danym celu, ale komentarze są również świetną motywacją. Strasznie dziękuje za każde słowo które wystukacie na klawiaturze <3 myślę że jak pooglądam thinspiracje to nieco mi to pomoże by być silniejszą, patrzenie na te ślicznie chude dziewczyny jest kopem do działania, u Was też? 
Jeszcze wracając do opisu mojego dnia, to wyszłam dzisiaj jedynie do sklepu, który znajduje się 25 minut od mojego domu, było mi trochę słabo jak szłam ale to od tego, że spałam dosyć krótko. Miałam szczęście że jedynie po drodzę spotkałam jedną koleżankę, jak widać nikomu sie nie chce wychodzić gdy za oknem taka fatalna pogoda. O wiele bardziej lubię wiosnę lato i jesień, bo można wyjść na spacer, na rower, rolki lub deskorolkę, na cokolwiek. Jest to jakiś ruch a jak wiadomo ruch spala kalorie. No, ten dzień nie był dla mnie najlepszy... Prawie 0 uśmiechu. 😢 

Suma kalorii: Koło 600-800. (brzmi na niewiele, ale nie były to zdrowe rzeczy)

18 lutego 
... Zawaliłam. Nic więcej nie powiem. Zawaliłam. 

Suma kalorii: 1200 kcal

Ćwiczenia: 55 brzuszków 
50 skrętoskłonów 

THINSPIRACJE: 



Wasza .Yuzuki. 
Mam nadzieje ze u Was lepiej. 

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że będzie lepiej! A na pewno będzie, kochana!! Pociesz się, tym, że niektórzy i tak zjedli więcej. Niestety, w tym ja :/ Ja zawaliłam praktycznie cały tydzień z powodu choroby, ale nie poddaję się! Ty też dasz radę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja jestem chora nie jem praktycznie nic. Powodzenia. I dziękuję. ♥

      Usuń
  2. Kochana, gorsze dni niestety się zdarzają :(
    Oby pogoda prędko się zmieniła! Zapewne Ty także czekasz aż będzie można uprawiać sporty na świeżym powietrzu!
    Nie poddawaj się, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czekam, wtedy będzie wszystko prostsze. ♥ też pozdrawiam, dzięki. ♥

      Usuń
  3. Oj, odrobisz "straty"
    Trzymaj się lekko <3
    ~UL

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko Skarbie nie przejmuj się:) Gdybyś wiedziała co ja dzisiaj wyczyniałam XD Rozbój w biały dzień:( Na pewno jutro będzie lepiej:) Trzymaj się cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się ♥
    Dzisiaj jest nowy dzień i masz kolejną szansę na spełnienie swoich celów, oby dalej szło Ci tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń