czwartek, 16 lutego 2017

#01. Pierwsza osoba.

Hej.
Jestem Shinkō Chan.
Nie chcę podawać prawdziwego imienia, chcę być całkowicie anonimowa. Podam je, może kiedyś..  Możecie to rozumieć, lub też nie, Wasz wybór.

Jak mogliście zauważyć, jest to blog o odchudzaniu. Gdyby lekarka na bilansie  mi nie kazała się odchudzać, pewnie sama bym nigdy się tego nie podjęła, gdyż wiedziałam, że nie dam rady. Niestety, bilans wykazał nadwagę. Wiedziałam że ją mam, ale cóż. Ważę równo 63.2 kg. Dużo, czyż nie? Pewnie pojawią się komentarze typu: wszystko zależy od wzrostu. No to ten.
WAGA: 63.2 kg
WZROST: 162 cm
WŁOSY:  Rude (podobne do tych z profilowego)
OCZY: Piwne
No, to  chyba wszystko co powinniście wiedzieć, nie?

Czym się interesuje? Muzyka. Muzyka to całe moje życie. Moje "loff".

W sumie, to nie wiem co mogę jeszcze o sobie napisać, więc to chyba koniec. Nie umiem pisać długich postów, heh.
Pozdro.

>>SC<<

3 komentarze: