czwartek, 16 lutego 2017

02. Osoba druga..

No hej.. 

Jestem drugą osobą, którą poznacie na tym blogu. Moje imię zaczyna się na O, nie lubię tego imienia ale co ja poradzę przecież go sobie nie wybierałam. Jak wiecie, o czym jest ten blog, to też przedstawię swoje parametry, to one: 
Waga: 43.5 kg
Wzrost: 161 cm
Wiek: prawie 14

CEL: 40 lub 41 kg.

Myślę że ten cel jest dosyć łatwy i wykonalny, chyba jest najmniejszy z tego bloga. Może powiem coś więcej o mojej osobie? 
Mam długie, ciemnobrązowe włosy tak do łokci, piwne oczy, trochę piegów które pojawiają się bardziej w lato. Wszyscy mi mówią że jestem strasznie ładna ale ja się z tym nie zgadzam. Jedyne co w sobie lubię to oczy, bo są duże i "wyraziste'. Chciałabym być chudsza bo mnie to uszczęśliwia. 

Moja motywacja
W lato można nosić krótkie spodenki, bluzki i nikt nie zobaczy grubych nóg i wystającego brzucha... 
Chudszym się zazdrości. 
Drobniejsze jest ładniejsze. 

Dzisiaj dużo jadłam i chyba jedyne dwa plusy to to, że teraz jestem głodna a wcześniej tańczyłam także no.. mam nadzieję że ktoś skomentuje tego posta.. ja jestemm do tego chętna i już idę Was odwiedzać. 
Trzymajcie się motylki! ☯

.Yuzuki. 

9 komentarzy:

  1. No to mamy ten sam cel motylku <3
    »UbitiLeptir

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci powodzenia Kruszynko i na pewno będę wpadać:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog właśnie ląduje na mojej liście :D Cel jak najbardziej wykonalny! Czekam na kolejne posty Kochana! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że szybko dotrzesz do celu :) Ja mam do zrzucenie, niestety nieco więcej. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń